Op 8 juni bezocht Thierry Aartsen, Minister van Werk en Participatie, Werkcentrum Rijnmond in Capelle aan den IJssel. René van Hemert, bestuurder van IJsselgemeenten, ontving hem op het Werkcentrum. Daar kwam de minister luisteren naar de mensen die betrokken zijn bij het traject OpGroeiPad. Dit succesvolle traject is ontwikkeld om mensen voor te bereiden op de BBL-leergang pedagogisch medewerker op mbo-niveau 4.